شناسهٔ خبر: 64965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه خبر نویسی در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان

کلاس کارگاه خبر نویسی در شبكه‌های اجتماعی با حضور رابطان روابط عمومی ادارات راهداری در اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، کارگاه خبر نویسی در شبكه هاي اجتماعي با حضور رابطان روابط عمومي ادارات راهداري در این اداره كل برگزار شد.

غلامعباس بهرامی نیا با تاکید بر اهمیت ارتباط بین مردم و مدیران در پیشبرد اهداف سازمان گفت:  ایجاد امنیت در تردد جاده ای و حمل و نقل ایمن از اهداف سازمان است  که جز با اطلاع رسانی صحیح از فعالیت های انجام شده به مردم میسر نمی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه افزود: مدیران باید قادر باشند فعالیت های خود را به صورت هدفمند به اطلاع شهروندان برسانند که برای تحقق این امر کارشناسان روابط عمومی ها و رابطین آنها باید با انواع رسانه و اصول نگارش حرفه ای در خصوص اطلاع رسانی آشنا باشند.

بهرامی نیا گفت:یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی ها و فراگیری مهارت های لازم از جمله خبرنويسي آنلاين و ارتقای سطح آگاهی آنها نسبت به نقش رسانه های اجتماعی، بالا بردن کیفیت فعالیت ها و ایجاد انگیزه برای فعالیت های اثر بخش تر است.

لازم به ذکر است این دوره خبر نویسی در شبكه هاي اجتماعي با تدریس زینب شریفی،دارای دکتری تخصصی ارتباطات اجتماعی و روزنامه نگاری به مدت یک روز برگزار شد.

نظر شما